situpsen ger resultat :)

Hallåj :)
var och red en Pascalle (Alice) idag, nere på Heby, inte alltid lätt att sitta upp och rida en ny häst, men jag försökte och den var ganska så trevlig :)
ett jätte litet sto, 160 men jag kände mig inte stor och de sa att jag inte såg stor ut heller, en del hästar kan ju bära upp sina ryttare :)
åkte hem och red min lille Sandro tuss, och sånna här dagar så skulle jag verkligen vilja sattsa på honom, gasch vad han blir fin när han vill :D
min situps träning tror jag har hjälpt mig att komma ner i sadeln och kunna rida "med magen" kunna sitta upprätt och bara sitta när han börjar trixa.. det är när han gör så som jag ger upp och tror han har ont nån stans, men  nu när jag har ork att bara sitta sitta och sitta så släpper han efter... det gäller bara att komma igenom honom, han slappnade iaf av tillslut och vi fick tackt och rytm :) <3

var ut med lilla Vera i vår solen idag och tro mig hon har vår kännslor det var till att blå hålla i kjedjan för att inte tappa henne... borstade henne med gummi skrapan, hon FÄLLER NU! så hon får stå naken en stund på box :)
hon vill inte vara på box längre!!!! måste nog åka in och visa upp henne i nästa vecka!

Nu ska jag gå och sova en liten stund och sen när jag vaknar ska jag ta en fika :)

puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0