olen ollut Suomessa..

.. jag har varit i filnland.. nästan iaf!

de andra klev av båten och åkte spårvagn och allt, men jag var kvar på båten med några och diskuterade brukshästar, Uppsala JUF ska sattsa mer på hästverksamheten och på så vis få upp intresset hos en ny grupp medlemmar :D
dummtnog är det ju alltid jag som öppnar käfften och tycker om allt och får då också ansvar för allt!
men å andra sidan så får man ju se  till att få upp intresset hos folk nu så ska vi nog fixa det här tillsammans :D

lite fick vi sagt under helgen iaf :)

hur som hällst så börjar jag bli förkyld... men jag ska kurera mig! hopp kurs imorgon ju :D
jag ska också fixa praktik plats! ska prata med baryard idag..
nån som har nått förslag på praktikplats?

jag har också precis bestämt mig för att jag ska ta BE-kort och sälja min pärla till transport för att köpa ett boogie efter som att jag behöver kunna dra båda hästarna sammtidigt ibland..
Men ALLT KOSTAR PENGAR :/

nej vet ni, jag har ändå inget vettigt att skriva, så jag avslutar nu.. tänkte springa till stallet och pussa på hästarna som nu är ny skodda/verkade :D kanske ta en liten promenad på Sandro också :)

Puss på er så länge <3


Viking Line Gabriella = finnländare över allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0