Nu är dagen här!

JAG ÄR VUXEN!!
idag var min 7131dag det är mååånga timmar :)

vaknade av sång och paket =)
skolan=PROV/utbildningskontroll
massor med Grattis
stallet- Sandro fick klä sig fint för mig idag vita benlindor och knoppar ordentligt rycktad och sen ut  och sprinag i snön <3
gäster- smörgåstårta kakor och prinsesstårta :)
ridksolan-stallet
Jocke och Victor ringde och sjöng för mig <3 tack jag tycker verkligen om er :)

och ni som inte grattat mig ännu... ni har exact 60minuter kvar ;)

PUSSS <3


20 år :) tack alla ni som gjort min dag till en värdefull dag <3


Älskling <3

Kommentarer
Postat av: Frida

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-13 @ 14:46:07
URL: http://fridajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0