Nio Dagar Kvar :)

Jag blir så ARG! jag sitter och tittar på mitt nya favorit program Mästarnas Mästare på SVT 1..
jag vill typ bara gråta när man såg filmen om Ara Abrahamian´s karrier speciellt när han skrattades i rakt upp i ansiktet av dommaren i OS 2008!

Men iaf, nog med andras liv, och åter till mitt xD
Jag var i skolan idag, duktigt efter som att det var ett tag sen man visade sig där :P
började med ingen lektion allst, då skrev jag ut lite rester och snackade med massor med lärare :P
sen var det svenska och lunch, god potatismos och korv :)
efter det så var det samhällskunskap, kan inte förstå att den kursen blivit så oseriös, men ja vi kryssade nutids krysset och sen gick vi igenom nått vi skulle ha gjort själva, men det slutade med att han gjorde den åt oss på tavlan..
Kafferast och projekt :)

åkte hem via 3butiken på stan och flörtade lite med killen jag snackade med igår xD haha han trollade hur som hällst med min telefon och sa att nästa gång jag fick problem var jag skyldig han mitt nummer xD

åkte hem och fick mat samt läste LA programmet och ritade det 3ggr, tror faktiskt att jag kan det nu, jag har på riktigt aldrig sett det men man ska ju lära sig det också :P

nu ska jag dessutom göra nån upgift som Lotta har givit oss inom lek och ledarskap..

Vi hörs imorgn, då ska jag samla plusspoäng genom att rida med min lärare innan skolan xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0