mindre än 60minuter kvar!!!!!!!!

JAG HAR TYP PANIK!!!!

jag är snart VUXEN!!!

om några timmar har jag levt i 20 år!


Men dagen har varit bra i övrigt :)
Började med att jag sov till klockan 08.00
klädde på mig mina rödabyxor och min svarta luvtröja svartabenvärmare och mina svarta skor =)
tog Volvon till stallet och gav Vera ett Äpple och önskade henne en trevlig boxdag, hon är rikitgt duktig =)

hämtade halta-madde hemma hos henne och sen åkte vi till Enköping/Sveriges Närmaste Stad och plockade upp Angelica innan vi begav oss till Uppsalas nya Hööksbutik, jag är inget fan av Hööks precis
hade ett presentkort på 600kr alltså kunde jag plocka vad jag ville för 600kr! Men jag hittar faktiskt aldrig nått som jag känner att ÅÅÅ WOW det här vill jag ha! så det blev efter mkt övervägande ett Fleastäcke med hals 4vitabenlindor en flaska läderputs och en nummerlapp till Madde =)
vi bleb hungriga och käkade på omväxlingsskull på Donken innan vi åkte till skolan..
det hade ju vart föreläsning från-om LRF och jag antog att det inte skulle va så vettigt så vi skippade den.. och mkt riktgt så Mötte  jag Mats i alén på väg till skolan, han hade berättat om sitt liv och dragit några dåliga bonde skämt xD
så vi missade inte så mkt, men det var Nice att träffa han igen :D

vår givande skoldag bjöd alltså på Samhällskunskap!
jag kan inte förstå, jag skämms nästan varje gång man kommer på sig att man borde lyssna på vad han gottlänningen frame vid tavlan försöker säga oss.. men alla gör sitt pratar högt med varann om nått helt annat vi skrattar och diskuterar tar kort och muppar oss medans den stackars lilla Gotlänningen försöker lära oss lite samhällsnyttig information!
jag ber om ursäkt för oss PO men kanske borde du slå näven i bordet och kolla oss i ögonen!

Åkte iaf hem så fort man fick läge att gå utan att verka oförskämd, Jennie hade sina två hundar i min bil så hon fick följa med till bilen. fick även ett samtal av henne med lite av panik på rösten då hon ville ha vägbeskrivning ut till Ultuna smådjursklink... då en av hennes hundar inte ville kissa längre :/
efter mky virr i stan kunde jag lotsa henne på rätt väg och efter några timmar fick jag ett nytt samtal då allt hade löst sig :)
tur :)

jag käkade och åkte och handlade med mamma kalas imorgon = smörgåstårta och prinsesstårta =)

skyndade sen till stallet och fixade där i några timmar =) Jag har ju blivit en stor flicka nu så jag medicinerar utan pappa nu för tiden, och det går riktigt bra, ingen chockning hittils iaf xD
imorgon ¨ker nog zinkabandaget och läggs om till ett vanligt, fast hon har fortfarande feber :/
Sanndro fick prova sitt nya täcke och så fick han en kort ryckt och visitering innan han fick på sig pyjamasen och fick gå in för natten han med =)

ska kika lite i hästhållning i praktiken inna jag somnar nu provimorgon =)
och appro på prov, jag kan nu checka för ett matte prov =) prcent och statistik CHECK!!!


från samhällskunskapen medans PO undervisar om al-quida.. xD


Mina små änglar <3 fast jag tror Vera håller på att tappa glorian xD


Snart är man fan 20 år GAMMAL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0