KAMPEN OM ATT BLI RIK OCH SNYGG!

HAHAHA, nu har jag blivit inspererad av folk och jag ska inte vara sämre själv!

Jag har nu fixat ett konto till där jag ska SPARA pengar
(jag har ju sen tidigare ett spar konto men det har legat på +-0 hela tiden efter som att jag har telefon och internet bank till det kontot)
men det här kontonr kan jag inte i huvet och jag hoppas att jag inte lär mig det heller, det dåliga är ju iof att jag har internet bank till dte men jag får väl ha lite SJÄLVDISCIPLIN!!!

jag ska se till att inte vara så jävla lat, jag ska göra mina situps jag en gång lovade mig att göra varje kväll och jag ska se till att hinna röra mig mer än vad jag gör, tänk den dagen man är så ambitiös som Angelica och går upp 1h tidigare för att springa på löpbandet 30minuter innan man vaknar xD

USCH jag får nästan huvudvärk av bara tanken xD
MEN JAG SKA IAF FÖRSÖKA BLI BÄTTRE PÅ ATT SPARA OCH VAR NYTTIG :)

Nu skaj ag hämta syster i skolan för dom fick sluta tidigare, kanske skulle ta henne på pulkan sprinag ner och dra henne hem :P typ 17km........ nej jag tar nog bilen ^^


Kommentarer
Postat av: Mari

Bra Miccis!

Självdisciplin är svårt :P Men jag gör nu 50 situps morgon OCH kväll :P fast brukar fuska lite på helgerna ;)



Hoppas det går bra att spara ihop pengar! Sälj allt du ej behöver eller använder så har du en bra start på kontot sen ;)

2009-02-23 @ 12:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0