jag är TRÖTT SJUK OCH TRÖTT!!

Har jag nämnt att jag är trött, jag kan iaf inte förstår hur dte går till jag är en sån som typ aldrig sovit mer än 6timmar på ett dygn.. jag vaknar alltid självmant före 8 och kan vara upp lätt till 1-2 på nätterna! MEN NU???
Jag vill inte gå upp på morgonen jag sover gärna förmiddag och eftermiddag och kan somna vid 18 och sova för natten?!?! hallå vad är det för fel??
jag är dessutom förkyld jag har jätte svårt att andas och lever just nu på symbcort och bricanyl :/

Men idag har jag ridit min plutt och han var glad idag :D <3
igår var han ARG för då hade Mats ridit... Idag red jag och det var KUL :D
vi fick dock rida fram jätte länge så Sandro blev aldeles trött :P
Men efter att ha Galopperat jätte länge så  fick vi börja trav hoppa ett litet kryss, som vi sen fick galoppera på det var lydnad som gällde trava krysset landa i galopp och vända för skänkeln och ställa utåt på liten volt efter hindret för att få tillbaka om han ville springa vidare och det gav resultat för sista gången jag kom på räckte det med att SITTA i sadeln och man kunde nyancera galoppen mellan hindrerna utan problem :) KULIGT :)
imorgon vill vi hoppa mera :D

Stannade och käkade på Max på vägen hem med stsyrarana Redefalk och Ludde :)

sne hem släppte ut Sandro skrutt i hagen och jag skyndade in till soffan och SOV! så skönt fram till klockan 18.30 då var dte varma mackor och oboy, ut i stallet igen fixa Vera mocka och fixa Sandro trimma lite manar och sen hem och SOVA :)

så god natt med er syns imorgon :)

Puss <3


så här glad är jag när det går bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0