idag var det banhoppning:)

jaa åkte till skolan idag med förväntningar efter som det stod, banhoppning på schemat :)
jag fick inte rida Peakea för Annahh skulle rida henne så jag fick Rudolf FINE! hoppa har vi ju gjort förr :P
men så får vi reda på att vi har STIL BEDÖMNING IDAG!
alltså typ prov, man blir "betygsatt" på sin ridning, man rider en bana en och en och blir inspeketrad :P

Rudolf är inte ricktigt en sån som hoppar med STIL.... men vi gjorde det bästa av situationen :P
en miss av mig men räddade mig i sista sekund med en liten liten volt :P
av slutade på 33p och nöjd för att ha ridit en bana med vattenmatta, grind, mur samt kombination på 1m :)
det är roligt att rida då :)

till Lunch fick vi pankaka och efter lunchen var dte bara att skynda hem efter som att mamma ska på möte och jag lovat att vara hemma med Gabriel :)

han sitter just nu på bordet och river bland mammas servetter :P


så fort mamma är klar med möte och kommit hem ska jag ut till stallet och rida, pussa på Vera och mocka :)


vi hörs :)

PUSS <3



saknar dig <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar ju dig också! Nu är det bara 14dagar kvar tills jag kommer hem! Då ska vi festa som om det inte fanns någon morgondag - wihooo!

Pussar <3

2009-02-26 @ 15:11:16
Postat av: Miccis

JAA! :) jag läängtar!

vi ska äga hea festten och dessutom ska vi shoota Ficherman friends :D:D:D

2009-02-26 @ 16:04:56
URL: http://hebyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0