hoppelihopp:)

Idag var det sista dagen på kursen för Mats Samuelsson. jag och mina 4kompisar fick i uppdrag från skolan att skriva ett brev till alla i åk9 och förklara för dom att Jälla är en bra skola typ... och för det fick vi en 3dagars kurs..

:)

Sandro kännde nog av lite granna tränings verk idag, han vat inte på hugget att bli fångad i hagen utan det tog ett tag och lite övertalning för att fånga in honom...
 Han kändes inte riktigt toppen.. men dte var nog pga av att han var lite spaghetti i kroppen sen går dagen.. det gjorde att vi hade svårt att hålla rätt och framför allt hålla oss till en galopp åt gången xD det gjorde det hela lite svårare :P

men vi tog oss runt banan som var 5½a böjdlinje oxer oxer böjd linje planka linje kryss kryss.
jag ska ställa upp den banan i nästa vecka igen och bara rulla över några gpnger med RYTM! måste bara fjäska med mig nån som vill bära bommar XD

skulle önska att dte var en CR i Heby snart faktiskt...
också skulle jag vilja att Vera blir Vuxen så man kan kräva lite mer av henne och börja hoppa henne :D
hoppas hon blir kvar i träning lääänge :P

nej nu ska jag nog sova en liten stund för jag är trörr, sen ska jag ut till stallet igen linementa Sandro sträcka på benen med Vera och lägga om bandaget på henne och hoppas att hon inte har feber :)

Puss på er så länge <3


plutt <3



Kommentarer
Postat av: Frida

Blir så sugen på att rida när jag läser din blogg!!! Ska ner och hälsa på mitt troll nu under sportlovet var det tänkt... Hoppas allt är bra!

2009-02-21 @ 11:42:15
URL: http://fridajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0