Hej glada Onsdag :)

Somnade utan att ställa klockan igår :P
men jag kom upp ur sängen till 9 duschade och gjorde mig iordning, åt frukost i bilen som bestod av vaniljyoghurt och Kellogs Special K :)
i skolan till 10.20 alla student kläder hade kommit så jag satte mig utanför matsalen och delade ut kläder och några till mössor :) jag kan fan alla namn på skolan i 3an och jag har sten koll på allt och alla xD haha

åt kalopps till lunch och sen var det prov, JAG FUSKADE på provet men hade nog klarat det ändå, men när papperna ligger framfören helt uppslagna så är det ju bara dummt att inte titta xD

slutade efter provet och nutidskrysset..

åkte och balanserade däcken på Volvon på A-Däck och där jobbar det snygga pojkar xD
ska nog åka dit lite oftare ;P

åkte hem åt en Pågen limpa med leverpastej och smörgåsgurka, MUMMA!
åkte vidare till stallet och gav Vera hö innan jag åkte och jobbade!
har gjort 10.75timmar nu 3kvällar :)
och jag är helt slut!

åkte till stallet tempade Vera och pratade med henne, 38.0 och uttråkad..
Sandro hade fått täcket sönderbitet :/ så han fick på sig sitt gamla vintertäcke.. jagg är en dålig människa han har stått i 4dagar idag! :( imorgon ska han ridas, så här kan jag ju inte bete mig!
men om jag inte jobbar får jag inga pengar, och inga pengar betyder ingen mat till hästen :P
så jag tror han föredrar att jag jobbar ibland faktiskt xD

imorgon ska vi hoppa bana i skolan :) det är roligt, hoppas vi får rida för Chricko :D

Pratade med Andreas idag också :)

ne nu ska jag sova <3
puss och god natt :)


grattis till teorin, nu är det inte långt kvar :)



min söta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0