BARA 2 dagar kvar!

hejsan hoppsan vinterland =)

Vaknade imorse helt utvilad, så skönt! klockan var 09.32 och skolan hade börjat för lääänge sen :)
duschade och funderade på om jag skulle äta frukost eller inte, men Sthlmarna skulle ju komma och då skulle vi äta smörgåstårta ME LIKE A LOT! så jag struntade i Frukosten...
Min kusin Niclas och hans tjej Emma fick en liten Emelie den 23/1 mitt första kusinbarn.. hon såg ut som alla andra bebisar men verkade ganska snäll, sa inte så mkt utan bara fanns där, det måste hon väl ändå ärvt av mig xD haha
Faster och Kusin Veronica var också med :) veronica är ju höggravid och beräknad på min dag, så vem vet kanske jag får äran att dela födelsedag med mitt andra kusinbarn =)

Jag ´blev iallafall firad med Blommor och paket, en reflexspray, ganska coolt, samt 2 benreflexer och ett presentkort på Hööks för 600kr =)

och efter som att dom skulle hade tid att passa hemma i sthlm så behövde de åka härifrån klockan 13, vilket innebär att jag har en massa ljusa timmar i stallet :D

ska dit nu och rida Sandro, ryckta han ordentligt lika så ska Vera få sig en lååång ryckt och morötter :)

Puss hej från mig 19år och 363dagar gammal :D


mitt kusinbarn Emmelie :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag ser att grisnäsan och du har något gemensamt!!

Höhöh....

2009-02-10 @ 19:22:49
URL: http://ihuvudetpalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0