Bara 10dagar kvar!

Nyss hem kommen från Styrelsemötet på kanslit, va var inte full styrka om man säger så, men Fredrik tittade ju in och det var trevligt att få se hans smile igen, var ju ett tag sen :P

Fick typ lika mkt sagt som vanligt på dessa möten, men dte är alltid trevligt att stressa in till stan för att få ta en kopp kaffe med grabbarna för att sen stressa hem igen och ta in hästarna och natta dom ;)

Idag har jag ju dessutom slagit på Sandro en tappsko på vänsterfram checkat hans misshandlade huvud, som varar blod :S men jag hoppas att det inte blir så mkt värre! longerade både han och vera och det var lite bus i linan hos de båda faktiskt..

OCH MIN TELEFON HAR KIKHOSTA IGEN!!!! :(

och just det! någon som vill åka till Sälen med mig Torsdag till Söndag? :) Sara fyller ju 20 på fredag..
och appro på 20 checka in rubriken!!! om 10dagar så är det systemet som gäller xD



sötisarna, Sandro bli frisk nu så allt löser sig smidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0