7 dgar kvar = en vecka kvar som 19åring!

Red program idag på Peak Trophy gick ju som det gick, men nu har jag ju iaf ridit LA1 och jag satt kvar :P

käkade på max med flickorna, lika trevligt som alltid! :)
ska nog hem till Angelica och leka i helgen :)

sen så på vägen hem åkte jag förbi och hälsade pÅ Aurora, Nordisen som jag hade förr! :D hon såg riktigt nöjd ut och verkar trivas som Älgen i skogen ;)

Hem och hämtade hunden för att åka vidare till mina Hästar :) red Sandro, ut på ett orörtbete = JÄTTE TUNGT och bra så nu jävlar är det hård träning fram till vecka 8 då är det hoppkurs för Mats  Samuelsson
red i 90minuter och den lilal latmasken tog typ inte högerskänkeln och ville hällst inte ta stöd på vänstertygel :/ kanske hänger det ihop:P
sunkade som en Jude med sporren i sidan och liktförbannat händer det inget! men sen behöver man bara tänka att man flyttar vänsterskänkel och han gör precis som man vill, KNEPIGT DTE DÄR!
det han skymma men jag var snabb ut med Vera på deras bete och tömkörde henne för förstagången, gick riktigt bra, hon behöver börja jobba mer med ryggen och lära sig sänka huvet, så det är hennes hårdträning nu framöver :)
imorgon ska jag dessutom köra Bella, för det var ett tag sen hon fick lite tid :P

fast nu är det syrran som tar min dyrbaratid efter som hon ska ner till ridskolan och rida lektion.

Pusshej så länge, jag är ledig imorgon :)


Angelica och Madde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0