6dagar kvar

och idag var det slutet för Sara, Välkommen in i vuxen världen!
själv så har man ju 6dagar kvar att njuta av :P

Idag ver det hurtigt värre!
vaknade och såg all SNÖ! jag ÄLSKAR SNÖ :) det har snöat sen i går kväll och snöar fortfarande :D
tog skidorna till stallet och det var inte lite flåsigt ska jag säga er!
Red sen Sandro i över 1,5timme! han ligger i hårdträning nu, ingen rast ingen ro villa kan han göra de andra 22timmarna om dygnet!
Tömkörde Vera och hon är en riktigt stilig dam! jag längtar tills man kan rida henne ordentligt :)
hon går ju så jävla fint när man tömkör, men så fort man sitter på henne, gör hon ju allt för att man ska av! :/
hoppas det inte dröjer länge tills hon skärper sig.

skulle egentligen ha givit Bella lite tid också, men jag orkade verkligen inte... får ge henne lite tid imorgon :P
tog kidorna hem igen, och det var fan tyngre hem än dit, så jag lärde sova en stund typ mellan 16 och 18 :P

åt mat så nu är jag mätt och skulle behöva sova igen xD

men nu ska jag ladda inför Lets Dance =)

Pusshej <3

GRATTIS ÄLSKLING! du får lära mig allt inför vuxen livet,< 3

Kommentarer
Postat av: nikki

Åh tack Miccis :D

<33

2009-02-06 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0