5dagar kvar!

.. fem dagar det är typ ingenting!

idag ska jag tököra och sen rida Vera, sen ska Sandro också motioneras på nå vis, också har jag ju lovat att köra Bella!
Jag vill hinna med min mamma till uppsala också, jag skulle behöva köpa ett par nya skor...
men det kostar pengar :/
om jag ska fortsätta klaga lite, så är jag lätt irriterad av min familj idag! jobbigt, vill inte vara grinig men så fort dom tilltalar mig så svarar jag så kort jag kan, lika så är Johannes sjuuuuikt dryg!
undrar hur det skulle vara att vara ensambarn.. :P
nej det skulle jag inte vilja, men jag skulle vilja ha ett eget hus egen bil egna hästar och eget stall!
jag skulle vilja så mycket! men nu lever jag här och nu och idag är jag lite irriterad!
bäst att ta sig till stallet så man kan bli på lite bättre humör :D

Ha en bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0