Mellandags trängsel..

blev nästan väckt av ett samtal imorse ;) ni kanske undrar hur man nästan blir väckt, jo för hade jag sovit så hade jag vaknat av det, men nu var jag ju redan vaken.. det var iaf Fredrik och Cecilia som ringde :) bra start på dagen vill säga! tog mig ut i kylan och red den söta lilla fuxen som är en glad häst :) även när vi mötte både stockholmare, hund älg och rådjur i skogen :P

skyndade hem duschade och fixade för att hinna in till Uppsala till 13 då jag skulle träffa bästaste Cicci :)
vi gjorde staden med resten av Sverige som tycktes vara på Gränbycentrum och tro sig fynda på mellandags rean, men det var inte mkt att hurra för tkr jag. blev iaf tyyp attakerad av en försäljare inne på the body shop, och kom ut därifrån typ 500kr fattigare men en fondation och en borste rikare! haha kul var det iaf..

blev även ett par jeans en tröja och hm.. nja en kundvagn alkohol typ. just det inte att glömma ett par örhängen och en flaska glitter spray :D och 2st smörgåstårtor till nyår!

TAGGAR SATAN till nyår, 2010 ska bli ett bra år! med tanke på att 2009 sög rätt hårt..
det här nyåret kommer bli toppen! så nu måste all hålla tummarna att de inte snöar på nyårsafton och inte på nyårsdagen heller..  men men åter står att se kommer iallafall bli awesome!

Imorgon blir det jobb 9.00-19.30 och sen kommer Cecilia hit :D YÄÄÄY!

avslutar dagen med

" det är de små besvaringarna man får leva på tills man når dit man vill"

GOD NATT <3


hahahah Sandro och jag 110 i Trögd :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0