Hejhopp Sweden!

Hur står det till?
-jo tack det står fin till, jag har idag ringt om sista blanketten i företaget som gör att jag nu även kan anställa och samtidigt vara anställd och till och med ha en att dela företaget med om jag nu skulle vilja det.. men en så länge är det all by my self. :D

2010 kommer att bli "början på min framtid som egenföretagare.." nu sk ajag jobba och spara och sen bli vuxen gifta mig rik flytta till en gård bli känd och leva på min hobby ;)
jag ska också gå ner mina 11KG jag gick upp efter studenten, men det känns inte lika lätt tyvärr.. men men man kun ju iaf göra ett försök, igår klämde jag en pizza till middag och detvar gott... :S haha

just det stallet också, stallet som jag hyrt in mig i brann ju ner i slutet på april när jag var på praktik hemma hos Malin Baryard om ni minns det. efter många lovord och förseningar har vi nu ett utestall osm SUGER men det är ändå ett tak som hästarna kan gå in under äta sitt kraftfoder och sova i på nätterna, vi verkligheten tror jag att jag lider mer av det här en hästarna då de verkar vara ganska nöjda trotts allt..

iaf så har byggpojkarna från NOVAB åkt hem på jullov och åter kommer den 11/1 då de ska börja med stommen på stallet! för under hösten/vintern har de markberedit och lagt på typ ett helt grustag på gårdsplanen stått och hoppat med en såndära padda och grävt med grävmaskiner och nu är plattorna gjutna till stall, loge/förråd,kontainergropen och lösdriften :D

Vi är nu lovade att få ställa in hästarna i stallet i Maj och då ska de badas i spolspiltan ska jag medela!
usch för en kass höst och vinter!

Men men nu har jag ju iaf lyckats skriva ett inlägg fast jag lovade mig själv att aldrig mer blogga för dte är töntigt xD men jag har ju trotts allt en tröja som Idas mormor köpte åt oss som det står

Im nerdy but cool, så jag skiter it! ;)


PUSSHEJ <3






Kommentarer
Postat av: Mari

Jä! Bra att du börjar blogga igen!

2009-12-28 @ 15:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0