Valborg! pepp? - INTE NÅ!! :(

Har idag köpt hösilage till hästarna, de blev glaaada av att få äta ur den stora balen :P
bilen fick assistera som traktor och klarade det utmärkt :D
Vera fick kraftfoder ur hink i hagen och hade inte riktigt ro att äta... jobbigt för hon verkligen behöver ju få i sig det hon faktiskt kan få i sig!  hoppas hoin blir bättre på att äta snart, tror att hon kommer bli fin en dag :)

Valborg var det idag ja, en sån här dag då man ska ha däckat vid 14 för att vakna igen vid 19 och börja om igen på nytt! man ska ha kul med nära och kära och vara glad! det är sånt jag är bra på! det är det vi alltid gör!

idag är det Valborgsmässoafton och jag sitter och luktar brandrök, tycker att livet är värdelöst! jag har fortfarande massor kvar som man borde göra idag men ingenting driver mig, skulle hälst bara ligga ner och göra ingenting bara tycka att livet suger!
familjen grillar så jag ska väl äta en bit mat och sätta mig i bilen å åka till stallet, Labello SKA! ridas idag!
som tur är  har jag en vän, Sara, hon lyckas alltid med att få mig på humör, har jag tur så sällskapar hon mig ikväll! åker förmodligen ut till Jocke och träffar våra andra vänner <3 men jag är inte pepp! jag är inte allst pepp! :(

Jag vill ingenting!

jag vill ha stallet tillbaka! jag vill att det ska vara som förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0