lunch med flickorna

ännu en dag i skolan är avklarad, inte så krävande kanske :P
började som alla andr adagar 8.30 red en lektion och sen var det tomt i schemat :P

på schemat stod det där emot markarbete, och nja jag skulle nog kalla dte hoppning då det var bana på 1m och ett stigsprång som slutade på 130..

lunchde med min aflickor sen, eller Angelica ville åka hem men annars var det en åter förening i matsalen :) det var verkligen hur länge sen som hellst som vi lunchade ihop. men idag var en bra dag :) jag tycker om er <3

åkte hem förbi hööks och fyndade linement och ett par strumpor, alldeles gratis xD haha, nej men jag lyckades ju liksom å skrammla ihop alla dessa bonuskort som ligger å skräpar över allt å tsm blev det 150kr :) inte helt fel ;)

väl hemma, bad pappa att jag skulle ta hand om Gabriel medans han åkte iväg, men då sa jag att jag fortfarande var less sen han inte hämtade mig i skolan den där fredagen, så jag tror han blev lite ledsen... han tog iaf Grabiel och åkte utan att säga nått... USCH jag och pappa har aldrig bråkat förut.. :(  även om vi inte bråkar"" så är vi ändå inet överens och det är jobbigt.. :(

jag tycker om min pappa över allt annat! <3

ska till stallet snart å fixa lite med Vera :)

Pusss<3


btw jag och Annelie var med i UNT idag :P Uppsala nya Tidning :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0