tillåt mig att ASG!

Herregud!
vad trode hon egentligen?!
hör och häpna! jag har blivit utsängd från min familj!
familjen ska ju åka till Sälen en vecka och mamma skulle börja packa och letade efter en väska..... just den väskan hittade hon under min säng och det var inte bara 1liter SPRIT som låg gömd i den väskan!!!

inte så illa kan man tycka... men min mamma är ju inte som alla andras mammor!!! nej hon har liksom aldrig varit "en sån som jag" och det är hon minsann glad över!
bara för att jag har ett liv.. eller liv och liv var väl kanske att ta i, men alltså ett ungdomsliv! bara för att jag inte blev på tjocken när jag var 17år!!

det tog iaf hus i helvette när hon insåg att jag inte tog dte så alvarligt, jag menar jag är ju ändå 20 år och tog väl första fyllan när jag var 13-14år!!!
nej men surru, sånna som jag passar inte in i hennes familj!!!! jag frågade vad hon menade och hon förväntade sig helt ärligt en ursäkt...... *WHAT?!* för vad liksom?! jag frågade vad hon ville att jag skulle göra och hon sa, ja dte finns ju kork på de så det går ju att hälla ut det.. NO WAY! då var det bara att flytta som gällde..

MOHAHAHA jag tycker ju att dte är lite komiskt :P

så jaha, vart ska jag bo nu då?
nån som vill flytta ihop med mig? :P



jag har iaf vart in med Vera idag och hon har förhoppningsvis bara slagit på sig så hon står nu på Butta och spritbandag IGEN!! men nu hoppas vi att svullnaden går ner så det inte är en griffelbensskada :/

inget ont som inte har nått gott med isg, vi fick ju massor med lastträning! hon går nu in i transporten utan att stegra och ha sig :) + att hon fick följa med till jälla och vänta tills jag var klar med Labello innan vi åkte hem igen :)

btw så red jag i tshirt dte var liksom 14grader varmt, red på utebanan och det var MYS :)

nu ska jag väl packa ihop mina pinaler och se vart jag ska ta vägen xD

puss på er gott folk <3


Kommentarer
Postat av: Mari

Du får dela box med Vera ;)

2009-04-02 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0