suck..

.. ibland blir jag bara så himla less...

så less så jag har lust att typ gå å gråta nån stans, men sådan är jag inte och det är dumt för det vore ju rätt så skönt å bara kunna gråta ut allt, kanske skulle folk fatta att man blir less då... men det tvivlar jag på :/

hur som hällst så är det SkolMästerskap i Hoppning imorgon och första start går klockan 13.00 och jag har start nummer typ 27 eller vad det var :P det innebär iaf att jag skulle ju åtminstånde behöva vara i skolan till typ 12.30 gå banan, borsta, sadla och tränsa and you name it!!!

Men nu är det så att jag har fått en läkar tid i Heby klockan 11.15 och det tar iaf en timme till skolan :/  :/ :/ :/
SUCK! jag hatar att stressa!!!!

dessutom hatar jag att livet är orättvist! iaf när det går mig emot, annars orkar jag inte bry mig (A)
Men när allt går emot mig då är det ORÄTTVIST! minnsan! SÅ DET SÅ!

USCH NU ÄR JAG PÅ KLAGO HUMÖR!!!!!

om man ändå hade haft lite pengat att spendera hade man ju kunnat gjort livet lite roligare, det skulle iaf inte kännas lika tungt...
typ skulle jag få pengar av nån så jag kunde köpa ett par nya stallskor, ett träns, en flasa värmande linement, ett par ridbyxor och kanske en förbygel eller ett par nya benskydd! ja bara det lilla skulle få mig på bättre humör!

men nu har jag inga pengar och jag är på dåligt humör!

ååååååååååååå, jag måste dessutom tanka bilen imorgon :(

VÄRDELÖST!

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0