Skola idag igen..

.. Känndes ju som att man vart ledig i en hel evighet! men när man väl var tillbaka upp i sadeln, var det som vanligt igen.. tänk så fort man kommer in i vardagen igen, hur ska det bli efter studenten då? då vardagen aldrig mer blir sig lik?!
USCH vill inte ens tänka på det..

Idag var det iaf kul i skolan :) segt att vakna bara men man vaknar ju när man kommer ut i friskluften som tur är annars skulle man ju sova hela vägen in till skolan, och det hade ju sällan slutat väl :P
åter till skolan, idag fick vi prova på att rida med Kandar, och det överaskade mig possetivt, jag har ridit på kandar förut men aldrig på egen häst, bara på riktigt skolade dressyrhästar som kan sin sak..
Men efter att Labello slutat gojjsa runt med betten i munnen och efter som han började acceptera allt han hade i munne så fick jag ett riktigt trevligt stöd i handen och fin aktivitet i kroppen =) ROLIGT!
tror faktiskt han tyckte det var lite kul också ända tills vi skulle flytta undan vänsterskänkel över diagonalen, för det var JOBBIGT! men det är då jag är evigt tacksam att man rider för instruktör så att man inet ger sig förens det är bra, då jag lätt hade försökt engång tillbara och sen insett att det var för komlpcerat och sen bytt till det lätta varvet igen :P

lat som man är :P

var iaf hemma tok tidigt, åkte ner till verkstaden och fick hjälp med elen efter som det vart disco i transporten lite fårn och till, men nu ska det vara fixat :D
Vera fick dessutom sin sista medicin idag (för dne här gången...) svullnaden har gått ned helt till såret så nu är det bara en HÅRD :/ svullnad insidan av kronan... hoppas hoppas att det försvinner SNART!!

pratade även med Pelle Baryard idag igen och han lovar att göra sitt yttersta att fixa en stallplats åt Labello under min tid hos dom.. så jag bara håller tummarna :)

Nu ska jag in i duschen och duscha av mig all skit! :P

PUSSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0