Onsdag!

En härlig vårdag som började så bra och slutade helt värdelöst! nu är jag arg less och fettt grinig!

Upp i tid, hämtade sötaste Lollo på elevhemmet och åkte till skolan, red rolig lektion för Chricko, 3-kobination och sen massor med övningar att träna galoppombyten :)
gick ganska bra iaf :D

sen åkte jag och Annelie med Dorro till en fotostudio och plåtade oss :P haha vi är ju för roliga :)
sen åkte jag tillbaka till skolan mockade och var SUPER SNÄLL! Lisa hade missat tiden och jag var snäll tog över Klara plockade undan alla hinder i ridhuset och fixade och donade.. skyyndade JÄTTE FORT till jobbet och jobbade fram till kl 20.00
åkte till stallet och inser att Vera står med Lymfangit eller iaf riskerar en början till LYMFANGIT! :/
så jag tog vad jag hade la ett fint litet "sprit-bandage" och ställde in henne, så imorgon blir dte ingen skola sör mig, behöver ha lite koll på eländet!! kanske åker in till Ultuna och ber att få lite penicilin! :(

men till skolan ska jag ju efter som jag måste rida Labello och rida lite program inför skolmästerskapen!

håll tummarna att jag fått ner svullnaden tillsimorgon så att allt blir bra igen!

nu ska jag sova för livet suger ibland!!!

over and out!

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag ska hålla tummarna hårt - tills de vitnar!

2009-04-01 @ 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0