När katten är boorta dansar råttorna på bordet..

Tjabba hejsan!

Nu har la familjas åkt till Sälen-Hundfjället och jag blev ensammen hemma, eller ja, jag har ju kaninerna (tror dom är 4st nu?) fiskarna som är några dussin och den asociala fågeln som sitter i köket och har gjort sen tidigt 80-tal... och hästarna dom har jag ju i stallet, så helt ensam blev jag ju inte.. men nästan, för hunden fick åka med upp till snön :D

dagen bjuder på Stallet och en dusch så man kan komma ut med nyrakade ben ;)

för i kväll gäller det!

STUDENTKRYSSNING, det ska bli så grymt roligt! :) Jälla is the shit!

kommer hem imorgon kväll.. vet inte när men det blir sent iaf xD

Snällaste Carolina och Madeleines pojkvänner skjutsar oss dit och hem :)

men om jag ska hinna få nån fason på dagen så lär jag ju ta mig ut i vårsolen och pussa på hästarna nu..

vi hörs!

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0