Malin Baryard dag 5 + fotboll =)

Hallåj!

vi börjar med det roliga :D
igår kväll ringde min vän Nikki och berättade att hon var på väg till sin kärlek i Norrköping :) så vi bestämde att vi skulle ses idag och hoppa lite nere på banan, MEN ändrade planer fick höra att det var AIK-Norrköping match idag!
så ja jag skyndade som F, A, N ! hittade fram till ööö typ stadion? och han fram i tid =) 
det var dock en ganska lam match! jag hade ju lätt kunnat gjort det bättre själv :P haha

slutade iaf 2-1 till Gnagarna och i å med det åkte jag hem till baka hit för att sällskapa med min nya bästais stall-katten! den till och med sover med mig, väcker mig på morgonen och berättar att hästarna vill ha mat NU!! ocksen är den ute med mig i stallet hela dagen och följer med mig in till middagen :P just nu ligger den på bordet framför tv och sover :P


idag har jag konstaterat att tjejen jag jobbar med inte får nån mer dag att ändra mitt intryck om henne! jag diggar henne helt enkelt INTE!!! men ikväll kommer ju Malin de andra hästskötarna och hästarna hem =)

så kanske det blir en ny rolig vecka att se fram emot :) jag hoppas det iaf :D

idag longerade jag iaf Ella och Max lite kul faktiskt =)
labello fick sig en vilo dag efter som att jag ollade fotboll istället :P

Nu ska jag kolla på film på 3an!

Hörs imorgon =)

PUSSSSS

kolla in min bdb hebyflickan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0