Malin Baryard Dag 3

Sitter just nu och glor på Talang med sällskap och stallkatten :)
men det är lite ensamt faktiskt.. trist å sitta själv en fredag kväll ute i ingenstans.. men men imorgon är en ny dag med nya förutsättningar :)

idag har jag sluppit gräs bränder och tungmockad skrittmaskin :P
har vart en ganska så slapp dag, hästarna har gått på skritten och labello och Ponnyn har gått i hage, eller PÅ HAGE som man säger här ;P haha jag har badat 3hästar och alla hästarna har rycktats igenom ordentligt 2ggr idag!

wow jag är lite impad på grabben som sjöng så himla fint! vart ju nästan lite kär :P

MOHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA
vad är det han sjuunger ???! hahaha stackars grabb som dejtar en transvestit xD

haha tillbaka till dagen som gått, som sagt en slapp dag har bara gått och små plockat och fixat och trixat och pysslat i stallet :) + att vi har last  tränat en av hästarna som bara har åkt lastbil och som då dessutom hoppar in i lastbilen och ut ur den då hon inte diggar rampen... DEN hästen har vi last tränat i min transport! haha ni som sett den vet hur liten den är, det tog sin lilla tid men in kom hon, hahah det var desto svårare ut ur den :P men det gick tillslut det med!
så imorgon ska en beridare låna både Volvon och transporten och åka å tävla med Ella i Örebro, så vi får väl önska dom lycka till =)
 
imorgon är det en ny slapp dag, funderar på om man ska bada Labello kanske =)

nu skaj ag fortsätta kolla på tv tills jag somnar och vaknar pigg och glad imorgon klockan 06.00 =)

PUSS PÅ ER <3


Engia, Labello och Max i tävlins stallet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0