Lång fredagen..

TjabbaTjena :)
Jag Älskar Så Ska Det Låta, typ bästa programmet som gjorts efter Bonde Söker Fru och Mästarnas Mästare så klart :P

sitter här i min ensamhet med högsta volym på tven och små äter av Tacosen som är klar fast än jag är propp mätt!!!
hah jag vet jag har inget liv!

jobbade ju som sagt idag, men fick sluta vid 15.30 istället för 17 och det tackar man ju inte nej till :P
Hela dagen har iaf tillbringats på Studsmattan och det har studsats som aldrig förr, och kullerbyttor och hoppa hopprep, YES det är sånt man blir glad och får vår kännslor av :) och att dessutom få betalt för det med Storhelgs OB ja det är helt OKEJ :)

red min lilla Labello också som är lite från och till.. red iaf med massor av överskänkel idag så det var tufft att cykla hem sen :P
SHIT SÅ OTRÄNAD JAG ÄR :/

har alldeles nyss fått underhållning i camen, haha eller nej det är äinte som det låter, men alltså jag har en ny öö typ vän på msn och han å hans polare hade typ lika mkt liv som jag där för en stund :P men nu har de övergivit mig i min ensamhet för de skulle sjunga singstar...
så jag får väl fortsätta dö kolla på Underbara Älskade som det visst är som går i bakrunden..

BTW VERA GICK UT UTAN BANDAGE IDAG... haha jag är ju som jag är :P

puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0