inte godis sugen längre..

Nopp, idag åkte jag till stallet via, ICA shoppade loss på kött och grönt och sött :P

Yes imorgon blir det Tacos och Så Ska Det Låta :)  det ska bli MYYYYS,
men kanske hade det vart lite mysigare med sällskap ;)

idag har jag iaf vart på Ultuna å snackat en massa skit gjort lite nytta och käka lunch med folket på röntgen :)
sen hade jag lilla söta  Tamas? som veterinär vi röntgade ultraljudade klämde och kände på Veras jävla ben som förhoppningsvis blir bättre med tiden....

jag var iaf som sagt till Ica och köpte massa godis för så jag kan "tröst äta" :P MEN jag blir så less..
jag kan vara SUPER GODIS SUGEN! åker och köper massa godis och tar 2bitar sen är det äckligt... likt förbannat envisas jag med att fortsätta äta :P haha jag vet jag lider ju av nått fel haha

Nu ska jag kolla på tv fortsätta äta äckligt godis och dricka cocacola..

Jobb imorgon, Puss och God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0