ingen rubrik..

inget vettigt att skriva om inget nytt, inget gammalt, inget intressant..


Snart är Lovet slut, och dessutom kommer la familja hem idag också så nu e det snart inte lugn och ro i huste längre..

det kommer att gnällas om att jag har kläder över allt, att jag går in med skor, att jag har ridkläder på mig, att jag hänger min jacka med alla andras jackor, att jag inte torkar golvet efter mig när jag duschat, att plattången ligger framme, att jag har sprit under sängen, att jag inte städar och att jag spelar samma låt om och om igen!

jag vill flytta hemmifrån, jag vill ha en egen bil och jag vill ha en stadig inkomst så jag kan klara mig själv utan att behöva vara beroende av nån annnan... det suger!

fast jag tycker ju om mamma och pappa iaf. jag kanske va lite hård mot pappa i fredas.. men jag var ett grinig då!
även fast än mamma och jag bråkar mest hela tiden så kan vi ha lika kul som vi kan va osams..
jag gillar mina syskon ja till och med de som inte är biologiska, för det känns faktiskt bra att ha kunna hjälpa till ett bättre liv.. fast än det rinner över ibland och jag kan vara rent av förjävla elak!

Men jag är ju å andra sidan jag, Hur skulle lIvet vara om inte jag fanns.. erkänn att det inte vore det samma :P
haha

jag har väldigt tråkigt just nu.. haha kanske ni redan har märkt (A)

Men bilen har blivit tvättad stallet är fixat jag har ridit , lagt om en sko på Labello och pussat på hästarna tvättat och diskt och ätit godis..och solat.. vad ska jag göra nu då liksom..  väntar på en skiva som Patrik skickar till mig på msn så nu tänker jag ligga på soffan å lyssna på musik:P

Vi hörs, Puss :)


Kommentarer
Postat av: Mari

Jag vill också flytta!

Funderar faktiskt på att gå till faxeholmen i stan och höra vad för krav de har för att man ska få hyra lägenhet :) För iallafall från och med nu och fram till augusti (minst) vet jag att jag har jobb.

2009-04-13 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0