Hur kan det komma sig?!

Hur kan det komma sig att mörkret har en sån krafft?!
jag är ju sjukligt mörkrädd, men jag har blivit så mkt bätttre! ja det har jag facktiskt..
För ett tag sen hade jag aldrig gått med på att vara ensam hemma.. nej inte ens på dagen men absolut inte när det är mörkt! jag tror jag är lite rädd för att vara ensam.. för har jag sällskap så är jag trygg!

Nu har jag varit ensam hemma sen i Måndags när jag kom hem, och det går bra.. jag tycker om att vara ensam hemma.. inget skrik inget tjaffs.. det är tyst och lungt, jag får göra som jag vill för jag har ingen anann att ta hänsyn till :)
Jag ska flytta hemifrån så fort jag bara har möjlighet :D

Jag vill att Sara ska komma hem!!!

Men idag är det onsdag v15 hon kommer hem i slutett på v 17 och då är jag på praktik å kommer inte hem förens v21 :(
hur är det möjligt... dålig planering tkr jag ..

men iaf dagen innan skärtorsdagen 2009 ser ut att vara en trist dag med trist väder och inga planer, blir stallet som vanligt ska nog cykla till stallet idag med för jag är OTRÄNAD! och dessutom ska jag komma i saras studentklänning också så det är bara att ligga i hård träning nu :P

så jag ska slita mig från soffan stänga av tv och lägg ai från mig datorn.. ska duscha först tror ja, känner mig snusk.
så yes nu blir dte duscha cykla stallet :)

ha en nbra dag kompis :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0