En Gris En Ko En GÄVLE BO!

Va ju som sagt på kryssning i helgen..
jag är lite förvånad, hade värsta höga förväntningarna, med mkt folk och partaj.. det var ju trotts allt 2500 avgångselever på en båt med mkt alkohol.. man kunde ju föreställa sig KAOS, Slagsmål och fylla! men det var trot eller ej ganska städat.. båten rymde så mkt folk och var stor så det känndes inte som så mkt folk, majoriteten lär väl typ ha suttit på sina hytter.... eller så var det jag som började se med halva ögat där efter 7:e tequilqn nån grogg och några shottar (A)

viu misslyckades iaf stort med å parta fram till frukost.. däckade i sängarna straxt efter 3 (Y) haha lika skönt va väl det för jag sov HÅÅÅRT! :P

däremot var det ÄCKLIGA GÄVLE MÄNNISKOR ÖVERALLT, varför ska de va så fula???!
det var super lätt att se vilka som kom från Gävle...

typ från gävle... från gävle.. från gävle.. från Uppsala... från gävle från gävle från uppsala.... aa ni fattar!!
Jag gillar inte Gävle :P

hur som så hade vi iaf kul, för vi är så jävla bra! (:
fick sova kvar hos Lina och Viktor tills idag efter som att det känndes dummt att köra hem i gårkväll med tanke på heögens alkohol intag :P
Lina och jag hade iaf mys imorse med film i sängen efter att stackars Viktor åkte till jobbet..

jag åkte hem efter en god frukost, matade djurena här hemma och tog mig ut i vårsolen till hästarna, idag blev det officiellt vår då de blev släppta på vårbete :)
de sparng och bockade och busade lika mkt som alla andra gånger de komme till ett nytt bete.. de är ju för roliga, det resulterade iaf med tappskor, så imorgon blir det en LÅÅÅÅÅÅNG promenad i på betet som inte är en rasthage :/

nu ska jag duscha klä mig och ringa Ted för att fråga om han vill sammåka från Enköping till Uppsala:)

Pussen på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0