ändrade planer..

yes, har pratat med Pappa Baryard idag och han har möblerat om och flyttat runt och flyttat ut, vilket betyder att jag har fått en box plats i deras stall åt Labello :) dock från och med Onsdag och 14 dagar frammåt, vilket innebär att de resterande 14dagar får vi försöka fixa under tiden.. det löser sisg alltid (:

så jag åker till Malin baryard på Onsdag ist för på Måndag det innebär ledig Måndag Tisdag och jag kan säkert få en tid för mina eksem nån av dom dagarna så kan jag åka till skolan imorgon och förbereda mig inför morgondagens tävling i lugn och ro :D

dessutom har jag inset att jag inte allst är nöjd med min klubbjacka... jag vill ha den gammla kingsland-klubbjackan! ge mig 1100 så jag kan få den!

aja, nu ska jag sova och föbereda och tagga inför imorgon:D vi hörs <3

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0