20 år och 2månader idag =)

Grattis till mig som fyller 20år och 2månader ;)
Denna soliga Söndag har firats med ...  "ja må hon leva, ja må hon leva... " prinsesstårta, smörgåstårta, bullar och kakor, mormor, morbror och janne samt familjen samuelsson var på besök :)

dock var de inte här för min skull, utan för Rebecka efter som att hon fyller 20 idag, grattis till henne :)
men vi kan ju låtsas att det var för min skull xD

nu ska jag vänta på att klockan blir lite till så att jag kan åka å medicinera Vera borsta på Labello och blötlägga fodret.. det blir vilodag från stallsidan idag..

ha en fortsatt bra dag och njut av sista dagen på lovet imorgon :)




Pussssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0