vart är världen på väg?!

att mörda över går mitt förstånd! att dessutom misshandla någon till döds är väl ädå ännu värre!

DUMMA FULA MÄNNISKOR SOM MÖRDAR!

du som mördade en man i Heby i kväll och som fortfarande är på fri fot, hoppas du inte sover så gott inatt!

för det kan inte jag heller göra, tack vare dej!
Tack så jävla mkt!

men efter som jag ändå inte kan sova så kanske jag ska ta mej i kragen och läsa igenom tråk-historian eller så sitter jag kvar här kollar på tv och skyller på att jag inte vågade gå upp till skrivaren och hämta papprerna xD

Pusshej på er alla som sover gott inatt <3




IDIOT!

Kommentarer
Postat av: Mari

Ursh vad läskigt :S



Hoppas de hittar mördaren snabbt!

2008-09-30 @ 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0