TRÖTT!

Hejhopp, gummisnopp!
JAG ÄR HELT JÄVLA SLUT!

det är mer än ungt att gå upp var 3:e timme dygnet runt 7dagar i veckan ska jag ta och medela!
MEN vad gör man inte för Världen?!

Idag var det tungt att gå upp! hade det bara avrit skoldag hade jag sovit istället!
men Sandro skulle till tandläkare Owe Wattle idag så det var bara till å pallra sej upp när klockan ringde klockan 6!
skönt med lättlastade häst då man kan vara HUR TRÖTT SOM HELLST! och bara gå där som en zombie och göra allt på rutin! :P

var iaf där till straxt innan 9... undersökningen var klar vid 11 och den bestod av en munkoll, aj i sandros mun! drog ur en vargtand och fick en bett lektion! En Sån Ska ALLA Få tycket jag!

bett löst nu i 14dagar sen varjera mellan 3olika bett i veckan! hellst vanligt 2delat, Stång samt hack!
så ja det är bara till att följa herr Owes råd och hoppas på det bästa! Tack för hjlpen iaf!

gick upp till röntgen och tillbringade lite tid med mina kära "arbetskamrater" :P haha
dom är ju för roliga, när jag klev in på avdelningen vard et som om allt stannade upp! det vart som ett litet smmanträde där i korridoren, men dte var mkt trevligt! :D

Sandro fick även visa upp sej för rtg avdelningen och dom tyckte att haan var mkt stilig :D

JAG ÄLSKAR ULTUNA ÖVER ALLT ANNAT!!!

så dagens tack går till ULTUNa djursjukhus!

Över lunchen åkte jag till skolan och visade filmen för brudarna och Chricko, skrev ut lite bilder och nu är filmen skickad! GLOBEN NÄSTA!!!!! :D:D:D:D:D

ne nu sk ajag ta och lägga upp lite bilder på Sandro som FYLLEGUBBE!!
kolla in min bdb på

http://hebyflickan.bilddagboken.se/p/main.html     <------------------ länk!

PUSS PÅ ER! skola imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0