KAOS MÅNDAG!


eller den börjad iaf bra!
sov lagom länge, åt frukost tog det lugnt, duschade åkte till skolan, ÅKTE BIL till solan idag! :D
hade Historia, och jag fick in arbetet i tid! :) fick dock ett nytt STOOORT arbete som ska vara inne nästa måndag! tror jag KRÄKS PÅ HISTORIAN faktiskt!
iaf sen så var det äckel lunch med fisksoppa!
efter lunch, stallet och löshoppning vilket jag tycker är rätt chill xD

Donken på vägen hem med Angelica och Madde som båda fick skjuts fram till sina hus idag :) VSG!
Madde och jag gick in på Boda och jag fick låna hem ett bett som jag imorgon ska ringa och beställa ett lika dant :)
Efter Boda besöket skjutsade jag hem Madde och åkte sen hem till sara och lämnade Saxen, och pratade lite!

på vägen hem från Sara fixade jag så att boxen till Vera som 3åringen heter blir klar till helgen så hon är nu välkommen till mej på inridning!

hemma fick jag smörgåstårta <3333 efter som lilla jag har namnsdag idag! :D:D:D:D

sen vart det MÖRKT och klockan blev 20.00 tog transporten och åkte ner till Heby för att rida i ridhuset (efter som jag skulle testa bettet)
Han var lite konfundersam över vad som var i munnen med öronen frammåt hela tiden och ett ständigt sug på bettet gick han lite som han ville, men ändå frammåt och svängde som man bad honom om, men det var många tankar i det lilla huvudet xD

hade innan tvingat med mej Pappa då han verkligen verkligen inte ville! men det var bara meningen! för på vägen hem blir ALLT BARA SVART! körde i kanske 50km/h men det blev KOLSVART! inte en lampa någonstans i hela bilen lyste!!!

TUR ATT JAG INTE VAR SJÄLV! mamma fick komma med Rally-mazdan och eskortera oss fram längs grusvägarna!

men nu är jag hemma och jag måste plugga! MEN jag är trött! funderar på att gå och sova istället! :)


Hoppas på en bättre dag imorgon istället! (eller idag klockan är ju över 24!)

fast nu är det ju TRÅK-TISDAG! med Jobb, Plugg och Sent i säng!


PUSS OCH GOD NATT för det blev sent i säng idag med...


PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Mari

Kul att boxen är fixat så du får hem ännu ett projekt :D



Hoppas din dag blir bättre i morgon!

PÖSSEN

2008-09-30 @ 00:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0