jag får damp!

Jag hatar när det inte blir som jag vill!
haha jag har nog Damp eller nått xD

iaf så skulle jag komentera åt Nikki i hennes blogg om hon ska bli blond igen eller inte!
men den dumma jävla helvetes bloggen säger att när jag skickar komentaren så står det att nåt av fälten nedan är inte i fyllt!
MEN HALLÅ?! jag hade fyllt i både namn och bloggadress!!!

MUPP TEKNIK SÄGER JAG BARA!
försökte väl en 7ggr innan humöret svek!

men här vsg nikki! här är dn komentar!


hihi telepati där.. eller nått xD
nej men det var lite kul bara för när jag satt och kollade igenom lite bilder hitade jag en bild på oss när vi var som blondast xD

haha

jag tycker du är fin som brunett jag <3
men det blir ju oftast bra hur det än örs hos en frisör xD så du är snygg hur som, men ag röstar för brunt faktiskt
:)

så det då!

nu ska jag vänta till klockan är typ straxt efter 12 för då ska valparna ha mat igen och efter det ska jag sova!
 för imorgon ska jag tävla! hål tummarna!

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Nikki

Haha okej :D

Får väl se hur det blir med det :)

2008-09-05 @ 23:04:50
URL: http://metrobloggen.se/nikkilito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0