yo snyggingar ;)

hallo där ute,
vad gör folk en Tisdag förmiddag som denna?

jag själv vaknade först ett antal gånger vid  då min vän Linda ringde mej och inte förstod piken efter att ha blivit bort tryckt xantal ggr! utan fortsätter och då svarar jag istället och säger Linda jag SOVER! hon lägger på och ringer igen efter 2minuter... GAAAHHHH jag blir tokig :/ men det är min vän så jag stängde av telefonen på ljudlöst och somnade om,
då kommer pappa ner springandes och ska ha nån jävla kvitto, förklarar snällt och trevligt att det ligger nog i min jackficka... 10mnuter senare kommer mamma ner, -MICCIS VAR ÄR KVITTOT?! men hallå, pappa har redan hämtat det!

somnade trotts allt om igen och sov till 9 :)
vaknade av Grace som satt utanför dörren och gnällde, precis som att -hallå jag vet att du är där inne, kan du öppna för jag vill inte vara själv! så jag klev upp och petade upp dörren tog satts och hoppade ner i sängen igen med Grace efter :)
vi låg och myste ett tag innan jag bestämde mej för att kliva upp och göra morgon,
MEN ja var själv hemma? vart var dom andra som sprungit och tjatat på mej hela morgonen?
Pappa jobbade ju det var jag medveten om men mamma och alla syskon?!
ringde till mamma och hon hade åkt ner til ICA och handlat lite medans mina bröder och min syster var i lekparken och lekte :)

jag ringde till mitt jobb och sa att jag är äldans förkyld och att jag inte har nån vidare lust att åka in till Uppsala och jobba... de var förstående och lät mej vara hemma och krya på mej :)
SKÖÖNT! jag älskar att ha LOV och göra ingenting!!! :)
försökte också ringa till min hovslagare som inte bahagar att svara... han får väl skylla sej själv då att det blir en extra häst när han inte svarar! :P

nu har jag iaf ätit frukost och klätt på mej mina ridkläder, och min mössa som jag köpte igår :)
ska kila över till stallet och bara umgås med dom underbaraste som finns :D

Puss på er alla och oppas ni får en bra Tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0