varför går ni inte i skolan längre?!

idag har jag haft en underbar dag!
det gäller att prioritera och jag gör det rätt! (eller egentligen ine... men jag är glad)

Började skolan med ridning, galopparbete på rundbanan i REGN! var blöt raktigenom!
bestämde mej redan då för att skippa historian, och det lutade ännu mer å dte när Madde också ville det :P
faller för grupp trycket :p hehe

iaf så skulle vi gå och äta mat i skolan, och vilka sitter utanför matsalen om inte mina älskade!!

SARA <3 JOCKE <3 och TED <3 det var som förr, saknades bara några till... men jag älskar er!
man kan inte göra annat än att le och bli alldeles varm inombords när man ser er!
´de värvade medlemmar till JUF, (nästa vecka är det min tur..)iaf så lyckades dom (VI) flörta till oss 44stycken medlemmar! :) inte illa pinkat!

åkte sedan till MAX och åt Glass medans de andra åt mat! men jag åt ju i skolan :P

sen lämnade vi Ted hemma hos han i Enköping, och den bil resan hade ni alla velat vart med på.. haha säger bara, stackars saras gossedjur men det är kul att ni har barnasinet kvar xD

efter det åkte vi hem till Victor och hejjade på han innan vi lämnade Jocke hemma hos han! fatat hur vuxen han har blivit bara på en sommar!
-flyttat hemifrån
-flickvän
-jobb
-bil
och går på bug kurs!!! MOHAHAHAHA
men jag tycker om dej massor iaf!

Jag och Sara fortsatte till västerås i hopp om att hitta en viss grej...... berätar det imorgon, eller lördag :P
och vi letade i HELA västerås! jag shoppade ett fleasetäcke till Sandro för 100kr! också gjorde vi Donken :P hehe kan ju medela att vi gjorde några affärer flera gånger ihopp om olika svar men det fick vi dock inte...
men tacka vet ja Clas Olsson! det är en bra affär det!
efter det provade vi lite klänningar på H&M men det är inte våran favorit affär!

men en sak är säker och SARA är min favorit sara <3

imorgon ska vi fortsätta med det vi gjort idag :P
sen blir dte Krogen och fira Teddis <3

Ingen skola imorgon heller!
 
en häst nere på Heby som tränar hoppning med mej och Sandro har idag ätit 30kg havre!!!!
pappa var ner och fixade den så natten och morgon dagen blir till att promenera den lilla kusen :/

hoppas hoppas att han mår bättre imorgon!

ingen hoppträning för oss heller förden delen då jag varit slarvig i veckan och låtit han ha lite för många vilodagar... men det är nyttigt å vila ibland oxå :P :)

nu ska jag sova! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0