Utmanad!

Utmaning
- Jag blev utmanad av Mari jag är sämst på att länka så där snyggt med naman som alla andra proffs kan, dessutom så syns ju inte det jag länkar förens man står med musen på det ;) hehe jag har lyckats koda med nått så det blev tok!

men hääär -------> http://majiguldfiskblog.spot.com <-------------------- dääär är länken kolla gärn ain :) hon är sjuukt duktig fotograf och har en egen hemsida och allt som ni också ska kolla in! :)

 www. mariekengren.se

Regler:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

7 saker om mig:

1. Jag Bor i Skogen
2. Jag är sjuukt mörkrädd!!
3. Jag är jätte jätte rädd för ormar!
4. Snyltar på mamma och pappas bil xD
5. ÄLSKAR att vara i stallet, spelar ingen roll vilket humör man är på de är bästa stället!!!
6. Jag har massor med ign i skolan! :/
7. Talar först och tänker sen! haha inte alltid så bra ;)


Utmanar
den som läser.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0