TRIST-TRÅK-TISDAG

hej hopp gummi snopp :)

Tåk tisdag som varje tisdag!
orkade inte gå upp imorse (som alltid) men gjorde det ändå (som alltid.... nästan)
åkte till skolan med Mora tåget efter som Sala tåget var försenat :/ men det var snällt att det stora tåget stannade och tog upp oss Hebybor på den lilla perrongen där vi stog, (tåget fick inte ens plats.. :P)
han med bussen ut till skolan i tid :)

hade dubbel Sv B med Olle, diskuterade och planerade inför Nationella som är nästa vecka, gjore även en liten muntlig övning också :) man fick en sak ihanden bakom ryggen också skulle man beskriva hur dne känndes och de andra fick gissa, jag fick tandpetare)

efter den var det Lunch och CP barnen i min klass osm är så otacksam kan gå och lägga sej!
här sliter man och offrar tid för att vi ska åka iväg och ha kul TILLSAMMANS! men visst var otacksamma och ni behöver inte längre ligga på min +sida om man säger så!

men det löser sej nog, jag ska till Flyinge med mina kompisar och vi ska ha roligt =)

efter Lunchen hade vi dubbel samhällskunskap och det var ju också roligt, eller nått :/
fick iaf tillbaka proven och jag hade 81% rättasvar :D
inte illa för att inte ha öppnat boken :D

efter skolan åkte jag till STATOIL (som inte står för statlig olja) haha för att bli hämtad så man kunde göra sina 3 arbetstimmar.

var hemma vid 20.00 och appropå 20.00 imorgon är dte BONDE SÖKER FRU :D

iaf så åt jag lite mat och fick mamma att bråka med scanern så jag kunde scana in Sofias skolfoton... får se hur det går..
det är nån inställning som är stördo! men men..

just det ja, skolfotona kom idag och man är ju snyggast som alltid (A)
Väntar nu på skolfotokattalogen, den är ju roligast att få :)

nu ska jag sova, Natti natti, imorgon ska jag rida Sandro tuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0