tjolahopp :)

sitter här i mitt hem ute i skogen utan el :/
men den kommer nog snart tillbaka då den snart kommer på att det är mkt mysigare i skogen när det finns lite ström när det är så mörkt ute xD

JAG HAR BLIVIT EN TRÖTT MÄNNISKA!!!

har för inte sovit längre än till 9 och då har jag sovit lääänge!
men nu förtiden kan jag lätt sova till 11 och somnar jag om då sover jag nog lätt till efter 12!

imorse ringde iaf klockan 6.00 jag snoosade då fram till 9.30 :P haha den ringde var 7minut i 2½ timme :P
gjorde ingen nytta innan skolan idag, började 12.30 i stallet och fik rida den ny hästen.
SKYWALKERxx
ett fullblod f. 2001 e. Le Mans -  Bold Irisch om de finns nån fullblods stam som kan tänkas heta så xD
min första tank när jag sågden var iaf, stackars ök! den var bockbent och heller inte allst så fin til exteriören! såg typ ut som en 22+are som är helt slut körd! :/

men efter att ha gett han en chans så är dte lite av en ny favorit ;)
vilken härlig häst, inte mkt skritt men väldigt skolad och lyhörd! me like!
hoppas på att jag får sitta lite mer på han så vi kan hita varandras knappar och bara låta allt flyta :)

ÅKTE BUSS från skolan då LINA VAR SNÅL OCH INTE VILLE BJUSSA PÅ SKJUTS TILL STATIONEN fats är jag skjutsat henne flera gånger hon har fått följa med när vi åkt och ätit på lunchen och jag har kört hem til henne och lämnat skol material!!! MEN NEJ VISST!!! TACK DÅ!!

jag har iaf fått lära mej att
man lever efter mottot GE OCH TA!! men det finns visst folk som inte hört det förr!!

han iaf som tur med tåget så jag fick pannkaka innan jag åkte till stallet och red min Sandrotuss, vanlig enkel skolridning som inte alltid är enkelt.. men mycket trav arbete ger resultat :)
dock måste han klippas snart då han svetas massor!

jag han till och med ta in borsta och massera Aurora innan FÄRJAN på kanal 5 började så man kunde se på folk utan liv.. haha men rätt sofft ändå å jobba på båt :)

har lite planer för morgondagen... som sagt det gäller att prioritera här i livet xD

VAKNA
ringa Ibishotel
ringa Ekonomiansvarige på skolan
ringa tandläkaren och byta tid
leka med Sara
Åka ner till Ridhuset och rida Sandro =)
packa till flyinge
köpa godis till flyinge
fixa så hästarna får det dom behöver under min flyinge resa
sen ska jag SOVA och vakna på Onsdag då det blir resa ner till skåne :)

PUSS PÅ ER ALLA (utom dom jag hatar så klart! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0