sol idag :)

hejhej!

OOOUPS! åkte inte till skolan i tid idag :/

men så här är det, försökte få lite sympati av min mor igår efter som att Historia arbetet typ är omöjligt...
jag blev typ sur för att det inte fanns nån smart människa i min familj och gick och la mej och sa att där skulle jag ligga tills det var någon som kom med ett färdigt arbete till mej...

Men jag insåg att det skulle aldrig hända tyvärr :/ kom då också på att jag kanske måste tvätta om jag ska ha några kläder på mej imorgon :) gick upp ur sängen stoppade in kläderna i tvättmaskinen och sen la jag mej och stälde klockan på 24.15 så att jag kunde stoppa in kläderna i torktummlaren, för jag vill inte gå med blöta kläder ...

när jag sen vaknade för att byta maskin på kläderna var det typ 4minuter kvar.. gick och la mej i sängen så lääänge... vilket syftade i att jag somnade om och vaknade inte förens klockan 7 när klockan ringde! och inser att OM jag nu vill vara i skolan i tid får jag antingen ha samma jeans jag hade i fredags eller blöta jeans... ELLER så skiter jag i att åka till HISTORIAN och åker dit till ridningen istället :D

och så vart det! :) tog en lång dusch istället ätit frukost kollat på robin hood med min lille bror och nu leker vi med valparna och snart ska jag till tåget :)

men jag tänkte att jag gott gör min dåliga proritering genom att efter skolan idag gå upp till Ackis och blir blodgivare :)

det tycker jag att du också ska bli!

Bli blodgivare, rädda liv!

också är Eliasson på Ackis i dag med, och om dom är kvar där vid 16 kanske man kan säga hej till Patrik :)

men nu ska jag åka till stallet och hämta Maddes bett innan jag åker till tåget :)

PUSSHEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0