Skola idag? oj jag glömde xD

haha vaknad av klockan imorse strat innan 6.. ORKADE INTE!
stängde av och den ringde och ringde och ringde, om och om och om igen!
till slut stängde jag av tog mobilen och ringde till skolan

-hej det är Miccis i 3A jag vill sjukanmäla mej idag!

Ulla-okej, hoppas vi ses imorgon då =)
-jo det gör vi.... :)
Ulla- haha vila upp dej idag då... ha en bra dag
- det ska jag, tack och hejdå!

haha känns som om skolan kan mitt tänk lite granna xD

somnade iaf om och sov till 9 och det var SKÖÖÖNT! :)

tänkta jag skulle göra lite nytta idag iaf!

-fixa så att någon på skolan kan ändra adresserna till studentmössorna!
-göra fitt historian
-ringa Sara, Jennie, Cicci och Sandra
-ringa hotellet
-RIDA och Mysa med hästarna :)
-tjata på mamma at hon kan tjata på mäklaren om Siggbo! ska det vara så svårt?! huset står ju ändå bara å förfaller :/
-mormor och siv kommer idag :)

också är det

-BONDE SÖKER FRU!!


ha en bra dag mina vänner <3
kommer till skolan imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Tack, ha en bra dag du med!



Hoppas mäklaren kommer med ett bra besked!

2008-10-08 @ 10:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0