MOHAHAHAHA

IDAG ÄR DET INTERNATIONELLA CAPSLOCK DAGEN....

BARA SÅ NI VET! DÄRFÖR TÄNKER JAG SKRIVA DETT AINLÄGG MED STORA BOKSTÄVER SÅ HAR JAG DRAGIT MITT STRÅ TILL STACKEN ... :)

TILL LÅT MEJ ATT ASGARVA!
KOLLAR PÅ BONDESÖKER FRU OCH HAN ÄR JU BARA FÖR ROLIG!
ETT CITAT!
"TROTTS ATT HON HAR GLASÖGON OCH ÄR LITE KNUBBIG SÅ ÄR HON TRVLIG..:"
ELLER TILL HENNE!!
"DU ÄR JU RUNDARE ÄN VAD JAG TRODDE FRÅN KORTEN... MEN NÅGRA KILON EXTRA ÄR JU LÄTT ATT BLI AV MED....."


MOHAHAHAHAHA

DET ÄR BRA MAN SKA VARA ÄRLIG OCH SÄGA VAD MAN TYCKER MEN MAN KANSKE INTE BEHÖVER SÄGA ALLT HÖGT FÖRTSÁ DEJTEN! ;)

JAG ÄLSKAR DETTA PROGRAM!!!

skyndade mej så fort jag kunde i stallet så jag skulle hinan hem och set xD

Skola idag, Religon och jag har berättat om Jehovasvittnen och det är en ganska läskig sekt egentligen efter som den är så stor :/

sen efterd te var det Svenska och det var lika tråkigt som alltid, men jag var duktig oh läste HELA BOKEN om ringaren i nottredam eller ja det var antagligen en förkortade version då den var 88sidor och med bilder i ;) hehe jag klarade iaf deadlinen på den upg :P efter dte var det repetion inför provet i samhällskunskap som handlar om näringsliv samt brott och straff och sist på dagen hade vi klassråd inför lagrådet som jag Madde och Annelie ska gå på!
Missade också tåget idag :/ men somnade skönt på bussen och sov hela vägen till Heby där pappa hämtade mej :) fick köttfärsås och spaghetti innan jag åkte til stallet red Tammie, mockade och tog in hästarna så jag behöver bara åka dit och natta dom innan jag ska sova efter Bondesöker fru :D

det var min dag, tack och hej ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0