låt mej sova!

idag skulle jag sova ut, lääänge!

vaknar först av pipiga valpar som vill ha mat... efteretttag gick pappa ner med välingen och de blev tysta.
jag somnade om och precis när man somnat och det krävs kanske bara 2minuter tills man verkligen sover, då får man ett sms av Patrik... "he en bra dag :) "... hm.. jo tack det ska jag ha.. när jag sovit klart!
låg och bara ville sova men det gick inte... så när sista personen slagit i dörren för at ta sej till skolan gav jag upp...

men en varm dusch är ju behagligt, gick upp på det kalla golvet, skyndade mej till en handuk och sprang upp i duschen.... fanns det varmvatten då?! NEJ det fanns det inte......


SUCK! ibland skulle jag vilja bo i stan och alltid ha varmtvatten!
men men det var bara gå ner i den kalla källaren tända pannan och gå och sätta sej och äta frukost med håret i en knut mitt på huvet!

jag sitter fortfarande här vid bordet och tycker synd om mej....

jag måste plugga historia det ska vara klart på Måndag och jag har inte ens börjat! :(

någon som har ett arbete eller vet nått onödigt om Argentina under 1945 tills nu typ?!
det ska grunda på hur Kallakriget på verkade landet och sånt tråkigt!


SNÄLLA HJÄLP MEJ INNAN JAG GRÅTER!

funderar starkt på att dra på mej ridkläderna och åka till stallet och fixa lite innan hoppträningen =)

Ha en bra dag :D

PUSS PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari

Tyvärr kan jag ej hjälpa dig :/



Men har du kollat på susning.nu eller wikipedia? Där brukar de stå bra saker :)

2008-10-03 @ 10:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0