jag tycker om mitt land!

Ja jag vill leva jag vill dö i norden ja jag vill leva jag vil dööööööööö iiii nooooorden!

kom hem från jobbet och hör mamma pratar i telefonen går dte att missa vad hon berttar??!!

okej jag kanske var dum men jag ville ju inte! när jag gick i högstadiet tror de var 8an eller m det var 9an!
minns inte men till saken hör att jag blev erbjuden att åka till Cornwell i England, på typ rid och språk resa!
och jag typ grinade när jag fick reda på det !var det san!? ville mamma skick amej till ett annat land!

NEJ TACK! jag tycker om Sverige!
här förstår man vad folk säger vad de vill och vad de tycker
här vet man vad man äter och det är inte sallt i vattnet!

tacka vet ja Sverige! :)

men jag kommer ju att få höra det här tills jag dör!


nu måste jag gå och packa för imorgon ska jag till Flyinge och se massa fina unghästar och en proffsanläggning:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0