jag hatar..

historia, jag hatar kalla kriget jag hatar Argentina..

HELVETES JÄVLA FITT KUK KNULL BÖG HOR HELVETE!!!

Argentina är ett fult land! jag bryr mej inte om hur dom hade det hur dom gjorde eller hur dom tyckte... jag bryr mej inte ens om vad de tycker gör eller vill nu heller!

JAG GER TYP UPP!

nu pratar vi om nått roligare!

allt posetivt som varit den här dagen...

-ingen skola
-många timmar i stallet
-hoppträning
-god mat
-hemma mys
-söta valpar
-älskar min Angelica <3
- smsat och pratat med Patrik, det var läänge sen :D
-nu ska jag äta äppelkaka med vaniljsås

PUSS HEJ PÅ ER SÅ LÄNGE :D

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jävla bajsarbete säger jag bara ! Har ääntligen fått ihop mitt nu men vette fan om jag har dragit några paraleller till kalla kriget ? Hitt på lite ja :s Bajsa på historian ! =/



PUSS !! <3

2008-10-04 @ 15:36:24
URL: http://ingalediganamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0