HÖSTLOV!:D

Första lovet som jag faktisk har LOV! :)
tok skönt!

vera har ju som sagt anlät til stallet så idag ska jag klämma och känna lite på henne,
ska också ringa hovslagaren och medela attd et blir en 6:e häst på onsdag... hoppas han inte blir allt för grinig:P

men först ska jag över tala mamma att hon vill åka till Uppsla och handla lite onödigt skit, men foderhinkar är det som verkligen ska med hem idag iaf :)

kanske hittar nå mer kul som kan få sin plats i denna sadelkammare som från till en början var tänkt till 3hästar :P


hänger 8 sadlar på andra sidan + en bänk med typ köksskåp ovan för
så nu fins det inte mkt plats kvar ;)


Ha en bra dag mina Nära och Kära och Onära och Okära också :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0