hejhopp torsdag och allt...

Jag är sjuukt trött, försovde mej imorse med några minuterbara men ändå, dte hade ju kunnat blitt måånga minuter...
klockan ringde och jag tänkte att äch jag stänger av den jag ska ju ändå kliva upp, men serman på, jag somnade om igen xD vaknar typ i panik efter 12minuter...
vilken tur,
det var bara dra på sej ridkläderna ta handväskan och traska ut i stallet, fodra byta täcken och släppa ut innan man FORT fick åka hem till mamma hämta henne så hon kunde lämna mej vid tåget..
där var det myys, typ värtsa julafton känndes det som, det var mörk och där står två gubbar vid ett bord på perrongen med marshaller och bjuder på kaffe och kaka :) mkt trevligt är man kommer trött och fryser medans man väntar på tåget.. :) borde intreäffa lite offtare tycker jag ;)
iaf somnade skönt på tåget och vaknade i uppsala lika fort som jag somnade i Heby
läste dagens horskåp och idag var det någons väg med samma intresse som jag som skulle möta min...
hm.. jaa dagen är ju inte slut än xD får se vad den bjuder på :P

iskolan kollade jag först på när folk sitstränade och tömkörde, vilket faktiskt är ganska kul, för ganska "rutinerade" människor sög faktiskt! hahaha nu var jag för ärlig igen xD men det är sant!
blir nästan lite förvånad att dom på riktigt SÖG! men det finns ju annat jagsuger på som dom säkert äger på...
men ändå!
löshoppade sedan Palle, Sofias häst och det gick ganska bra :)
efter det var det Pannkaka i matsalen och sen lekte jag med Sara och Jocke OCH hade historia vilket är TRÅÅÅKIGT!
men som tur är blir man ALLTID GLAD när man ser allas älskade Spillevink Jocke och Super Söta Sara <3
löööv u all <3 vill ha er tillbaka i skolan igen!
käkade på MAX, åkte BMW och sen kom pappa och hämtade mej på Gränby innan jag somnade i bilen inanan vi lämnat Uppsala och vaknade inte förens vi var  hemma :)

Nu är jag så där trött så att man bara vill sitta i soffan och sappa mellan kanalerna tills man får gå och sova..

MEN PLIKTEN KALLAR! hästarna går fortfarande i hegen, det är inte mockat och maten är inte klar heller :/
ska dessutom mata fiskarna och katen och vattna blommorna och snygga till i huset också ska jag duscha, imorgon kommer ju familjen Larsson hem igen :)

nu ska jag åka och hämta syster i Heby så hon kan hem och bytaom innan hon ska till ridskolan och sen ska vi till stllet och fixa allt :)

har du gjort idag då?

PUSS HEJ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0